سنسور دمای آب جیلی سواری

آشنایی با لوازم یدکی خودرو های جیلی اورجینال با تقلبی

سنسور دمای آب جیلی سواری

۱۶ بازديد
سنسور چیست؟
سنسور وسیله ای است که به محرک های فیزیکی واکنش نشان داده و تحریکات آن ها را به عنوان ورودی دریافت می کند. به سیگنال های الکتریکی قابل اندازه گیری تبدیل و به عنوان خروجی تحویل می دهد.
سنسور ها با بررسی محرک های فیزیکی مشخص که با آن ها در ارتباط هستند گزارش خرابی نقص یا هرگونه مشکلی را صادر کرده و اعلام نیاز برای رفع آن کرده است.هر گونه ضعف در گزارش گیری سنسور ها و انتقال گزارشات دریافتی می تواند عواقب بدی برای قطعات فنی خودرو به همراه داشته باشد.
داخل سنسور دمای آب جیلی سواری که با سیستم مقاومت متغییر با ضریب حرارتی منفی عمل می کند . دو سنسور مقاومتی دارد.یکی برای ارسال سیگنال به ECU در ارتباط است. و دیگری به پشت آمپر آب متصل می شود.
ECU بر حسب اطلاعات این سنسور غلظت مخلوط سوخت را برای بیشترین بازدهی موتور تنظیم می کند. و در ورودی محفظه ترموستات قرار می گیرد.
خرابی سنسور دمای آب باعث می شود دمای آب را از آنچه هست بالا تر نشان می دهد. و باعث می شودecu سوخت را رقیق تر از نیاز موتورکند و موتور روشن نمی شود. و دیگری دمای آب را پایین تر از آنچه که هست اعلام میکند. و باعث می شود ecu غلظت سوخت را بالاتر ببرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از لوازم یدکی ها به سایت مراجعه نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.