رادیاتور آب جیلی شاسی بلندx7

آشنایی با لوازم یدکی خودرو های جیلی اورجینال با تقلبی

رادیاتور آب جیلی شاسی بلندx7

۱۹ بازديد
عمل احتراق در موتور خودرو پیوسته در حال انجام است و باید به طریقی دمای موتور کاهش یابد.رادیاتور آب کمک می کند که آبی که اطراف موتور خودرو قرار داشته و دمای آن را کاهش می دهد نیز خنک می شود.
رادیاتور آب جیلی شاسی بلندx7 را می توان به عنوان مخزن آب خودرو در نظر گرفت و با انتقال حرارت از آب به هوا کمک می کن که دمی خودرو از حد مشخص شده ای بالتر نرود.حرارت تولیدی اگر از حد مشخصی بالاتر رود خرابی موتور را به همراه دارد و از طرف دیگر کمبود حرارت نیز برای خودرو آسیب زا است.
رادیاتور آب جیلی شاسی بلندx7 به عنوان مخزن خودرو مایعی را به کمک پمپ آب در اطراف موتور خودرو به حرکت در می آورد تا حرارت بالای موتور را جذب کند.این آب با گردش در اطراف سیلندر ها به عنوان گرم ترین نقاط موتور حرارت تولیدی توسط آن را دریافت کرده و سبب خنک شدنشان می شود.
وظایف رادیاتور آب جیلی شاسی بلندx7;
خنک کردن سیستم موتور خودرو است.گاهی حرارت تولیدی موتور بیش از 2000 درجه سانتی گراد می رسد و این در حالی است که دمای مناسب برای کارایی موتور 80 درجه سانتی گراد است.البته دمای پایین هم مناسب کارکردن موتور نیست و این رادیاتور آب است که وظیفه تعدیل دما و ثابت نگه داشتن آن را بر عهده دارد و کمک می کند موتور در شرایط مناسب کار کند.
آب درون رادیاتور مایعی انتقال دهنده سریع حرارت بوده و به خوبی گرمای درون موتور را جذب می کند و ناخالصی و املاح موجود در این آب سبب ایجاد خوردگی در مسیر های گردش آن شده و خرابی موتور را به همراه دارد.
رادیاتور آب جیلی شاسی بلندx7 از آلومینیوم ساخته شده است.اما در گذشته از مس نیز به عنوان ماده اولیه تولیدی رادیاتور ها استفاده می شده است.
علائم خرابی رادیاتور آب
1.کارکرد نا منظم خودرو
2.روشن شدن چراغ هشدار
3.کم بودن آب رادیاتور
4.نشت آب از اطراف رادیاتور و مجاری آن یا وجود بخار هنگام کارکردن خودرو
برای افزایش عملکرد راندمان رادیاتور,آب درون آن پیوسته تعویض شود.رادیاتوری که آب درون آن دچار تغییر رنگ شده و یا گل آلود است نمی تواند به درستی موتور خودرو را خنک نگه دارد و بهتر است شستشو داده شود.
برای تهیه لوازم جیلی می توانید به سایت پکن پارت مراجعه نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.